دانلود کارآموزی شرکت مادیران
نوشته شده توسط : محمد صالح

دانلود کارآموزی شرکت مادیران

گزارش کارآموزی در شرکت مادیران

فهرست مطالب :

مقدمه :

تا مدت ها بیش ، این  که برای توسعه یک جامعه کدام یک از عوامل یعنی رشد اقتصادی و یا رشد منابع انسانی الویت دارد بین برخی از دانشمندان و صاحب نظران محل بحث و مناقشه بود ، اما به تدریج اکثریت دانشمندان اقتصاد شناس نیز بر الویت نقش منابع انسانی در توسعه اذعان نموده اند. یکی از اقتصاددانان می گوید از نظر اقتصاددانان سرمایه گذاری اصلی و سرمایه های اصلی یک کشور نیروی متخصص ، ماهر و با دانش جامعه است. هیچ کشوری نیست که بدون سرمایه های انسانی مناسب به توسعه دست یافته یا روند توسعه خود را ادامه داده باشد. در عین حال ، هیچ کشوری با منابع انسانی غنی نیز وجود ندارد که توسعه نیافته باشد.

توسعه انسانی اساس هر توسعه ای است و می توان توسعه انسان را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داد. در درجه اول ، دیدگاه ارزشی آن است که هر انسانی حق حیات و تامین نیازهای خود را دارد و به همین دلیل باید همه تلاش ها صرف فراهم ساختن زمینه های رفاه و زندگی مناسب برای او باشد. از دیدگاه دوم توسعه انسانی مقدم بر توسعه اقتصادی است و به همین دلیل باید تغذیه ، بهداشت و آموزش او در صدر همة برنامه ها قرار بگیرد . بنابراین ، هدف توسعه انسانی ، خلق شرایطی است که امکان یک زندگی طولانی همراه با سلامت و خلاقیت را برای مردم فراهم سازد.

در این پروژه سعی بر آن شده است تا  مفهوم کلی منابع انسانی و سیتم های مؤثر بر آن در شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران شرح داده شود.

ضمن تشکر از استاد گرامی سرکار خانم رجبی و با قدردانی از زحمات و راهنمایی های مؤثر مدیریت منابع انسانی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران ، جناب آقای رضایی و هم چنین همکاری قسمت دبیرخانه.

تاریخچه شرکت مادیران

معرفی گروه مادیران:

گروه مادیران با بیش از چهل و دو سال سابقه از بزرکترین پیشگامان صنعت انفورماتیک و اداری ایران و خاورمیانه است. مرکز ماشینهای اداری ایران در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده است و با واردات ماشینهای اداری SHARP به بازار ایران کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۴ شرکت خدمات ماشینهای اداری ایران تاسیس گردید که ارائه کننده خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات وارداتی و بعدها محصولات تولیدی می باشد.

برخی از ویژگی های تولیدات مادیران عبارتند از :

۱٫ ارتباط مستقیم با LG به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده گان و صاحبان تکنولوژی مادر تولید مانیتور جهان.

۲٫ استفاده از قطعات اصلی ساخت کره جنوبی و دارای استاندارد کیفی بالا.

۳٫ تولید دستگاه تمام اتوماتیک.

۴٫ کنترل کیفیت در تمام مراحل به منظور برآوردن استانداردهای جهانی نظیر Tco-99 و Tco-03

5. تولید بدنه مانیتورها در کارخانه عظیم تزریق پلاستیک مادیران به منظور دستیابی به حداکثر کیفیت در تولید بدنه های زیبا و بی نقص و پایین آوردن قیمت تمام شده مانیتور.

۶٫ ارائه مدل های روز جهانی با قیمت های مناسب به دلیل صرفه جوئی در هزینه های گمرکی ( ناشی از تولید در داخل )

(((برای دانلود کلیک کنید )))

 





:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی شرکت مادیران ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: